Reklamacja
Konsument ma prawo do reklamacji z tytułu braku zgodności produktu z umową. Jest to określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 20214 r.
W przypadku reklamacji postępuj wg poniższych punktów:
1. Prześlij do nas formularz reklamacji
W pierwszej kolejności poinformuj nas o braku zgodności produktu z umową oraz zgłoś odpowiednie żądanie. Zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres malgosia@malua.pl lub pisemnie na adres: ul. Kościuszki 38/4, 44-100 Gliwice z dopiskiem „REKLAMACJA”. Formularz reklamacji możesz pobrać tutaj.
W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej podaj jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez nas. Sprawdź czy podane przez Ciebie dane są poprawne i wszystkie pola uzupełnione.
2. Poczekaj na informację zwrotną
Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, to jest dość krótki okres dlatego prosimy o współpracę. Na tym etapie możemy poprosić Cię o zdjęcie produktu lub dodatkowe informacje lub o odesłanie produktu na nasz koszt. Prosimy o nie wysyłanie paczki z produktem bez wcześniejszego kontaktu z nami i naszej odpowiedzi.
3. Spakuj i wyślij paczkę
W przypadku, gdy poinformujemy Cię mailowo o przesłanie produktu, spakuj go i upewnij się, że jest starannie zabezpieczony.
Do paczki dołącz wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji – pomoże nam to sprawnie obsłużyć Twoją reklamację. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, do paczki włóż kartkę A4 z ręcznie wpisanym numerem zamówienia oraz dopiskiem „Reklamacja”
Produkt wyślij pocztą lub dowolnym kurierem na adres:
Stroreit sp. z o.o. Sklep malua.pl
ul. Omłotowa 23,
94-251 Łódź
dopisek „Reklamacja”
Nie będziemy mogli odebrać przesyłki wysłanej do nas za pobraniem, usługą e-przesyłka lub z dostawą do paczkomatu. Zachowaj potwierdzenie nadania wraz z widoczną opłatą za przesyłkę.
4. Poczekaj na decyzję reklamacyjną
Przykro nam, że Twój produkt okazał się wadliwy i postaramy się jak najsprawniej zająć Twoją reklamacją.
W tym terminie 14 dni otrzymasz odpowiedź na reklamację. Informacja ta jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
Jeśli ją uznamy aby spełnić żądanie klienta (naprawić lub wymienić towar). Od 1 stycznia 2023 roku klient w pierwszej kolejności może żądać, którejś z tych dwóch opcji, a obniżenia ceny i zwrotu pieniędzy tylko po spełnieniu określonych przesłanek.