Darmowa dostawa od 350 zł | Tel. 506 855 877

Zwrot

Klienci będący konsumentami mają prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres mailowy malgosia@malua.pl lub listownie na adres: ul. Kościuszki 38/4, 44-100 Gliwice, z dopiskiem “ZWROT”.

Aby jak najsprawniej obsłużyć Twój zwrot postępuj wg poniższych punktów:

 

1. Pobierz, wypełnij i wyślij oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz zwrotu), który możesz pobrać tutaj

Wypełniony formularz prześlij mailem na adres malgosia@malua.pl przed wysłaniem paczki lub listownie na adres: Double M. sp. z o.o. ul. Kościuszki 38/4, 44-100 Gliwice, z dopiskiem ZWROT.

 

2. Spakuj zwracane produkty

 

Spakuj produkty i upewnij się, że są starannie zabezpieczone.

Pamiętaj! Nie mogą być zwracane produkty spersonalizowane oraz usługi (np. pakowanie prezentowe)

Pamiętaj! Zwracany towar może zostać sprawdzony przez Ciebie jedynie w taki sposób w jaki można zrobić to w zwykłym sklepie stacjonarnym – nie powinien być towarem używanym.

 

3. Dołącz formularz zwrotu do paczki ze zwracanym towarem

 

Upewnij się, że formularz też będzie dołączony do zwracanego produktu lub wysłany do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli już wcześniej formularz zwrotu został do nas wysłany, to do paczki włóż kartkę A4 z ręcznie wpisanym numerem zamówienia. Numer zamówienia pomoże nam szybciej zidentyfikować Twój zwrot i usprawni cały proces.

 

4. Wyślij paczkę

 

Wyślij do nas produkt niezwłocznie, jednak nie później 30 dni od dnia odstąpienia od umowy. Klient ponosi koszty odesłania produktu.

Produkt możesz wysłać nam pocztą lub dowolnym kurierem na adres:

Storeit sp. z o.o. Sklep malua.pl
Omłotowa 23

94-251 Łódź, z dopiskiem ZWROT

Pamięta! Nie będziemy mogli odebrać przesyłki wysłanej do nas za pobraniem, usługą e-przesyłka lub z dostawą do paczkomatu oraz, że nie pokrywamy kosztów odesłania zwracanego produktu.

 

5. Zwrot środków

 

Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu produktów, przyjmiemy zwrot.

Środki zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nas z dodatkowymi kosztami.

Aktualizuje…
  • Brak produktów w koszyku.